loading...
خرید و فروش سایت
محمد نظری بازدید : 179 یکشنبه 26 بهمن 1399 نظرات (0)

13 بهترین مدل کسب و کار اینترنتی در سال 2021

این اپیدمی به طور بنیادی مشاغل ، سازمان ها و کل اقتصاد را از بین برد و مردم را مجبور کرد برای تمام نیازهای خود به اینترنت متصل شوند. این امر منجر به دیجیتالی شدن سریع تقریباً کلیه صنایع و مشاغل شد. انتقال به مدل تجارت الکترونیکی برای تجارت در چنین شرایطی اجتناب ناپذیر بود و آنها را مجبور به سرمایه گذاری در ابتکارات دیجیتالی کرد. از خدمات آنلاین مشتری گرفته تا فناوری CRE ، همه جنبه ها و عملکردهای کسب و کار در حال دیجیتالی شدن است. در حالی که بسیاری از مشاغل دیگر هنوز با تحول دیجیتالی خود دست و پنجه نرم می کنند ، شما می توانید از روز اول یک شرکت دیجیتال ایجاد کنید. از آنها پیشی بگیرید. در اینجا بهترین مدل های تجاری برای استفاده در سال 2021 وجود دارد:

فروشگاه تجارت الکترونیکی صرف نظر از موقعیت ، صنعت و مهارت شما می توانید با حداقل سرمایه فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید. وقتی با فروشنده های مناسب که می خواهند محصولات شما را ذخیره ، بسته بندی و تحویل دهند ، شریک شوید حتی آسان تر می شود. محبوب ترین سرویس های تجارت الکترونیکی مانند Wix یا Shopify دارای ویژگی های مختلفی از جمله ایجاد سایت ها ، سیستم های فروش ، مدیریت موجودی و ادغام برنامه های شخص ثالث برای راه اندازی فروشگاه آنلاین شما بیش از حد ممکن است. در ابتدا ، پت فلین فکر کرد که این نمونه خوبی برای ایجاد اقتدار و اعتبار آنلاین است. او تجارت خود را به دنیای فیزیکی گسترش داد و فروشگاه تجارت الکترونیکی SwitchPod را راه اندازی کرد ، یک سه پایه دستی ، حداقل برای وبلاگ نویسان ، سازندگان محتوا و وبلاگ نویسان.

 

پتانسیل: موانع بالای ورود: طرفداران کم برای خرید و مدیریت موجودی به فضای فیزیکی یا فضای ذخیره سازی نیاز ندارند. به راحتی می توانید با تأمین کننده ای تماس بگیرید که می تواند به شما کمک کند محصولات خود را با هزینه اضافی کمتری بفروشید. همچنین ، بسیاری از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی پیش ساخته وجود دارد. موارد منفی وقتی صحبت از یک فروشگاه آنلاین می شود ، گاهی جلب اعتماد مشتری ممکن است دشوار باشد. ایجاد شهرت معتبر برای موفقیت در چنین مشاغلی ضروری است. مدیریت Su Mis در قرارداد تأمین کننده می تواند نکته منفی دیگری باشد که می تواند مانع فعالیت های تجاری در هر درگیری شود.

وبلاگ نویسی چیزی است که همچنان به شکوفایی خود ادامه می دهد و یک مدل کسب و کار آنلاین برای کسب درآمد است. نوشتن پست های وبلاگ فقط با کلمات خود می تواند به درآمد بهتر شما کمک کند. با این حال ، باید دائماً برای درآمدزایی از وبلاگ خود تلاش کنید. لحن ، صدا و سبک وبلاگ های خود را تعیین کنید تا مخاطبان خود را درگیر خود کنید. می توانید به عنوان یک وبلاگ نویس پولی یا یک وبلاگ نویس مهمان برای مارک های معروف بنویسید. این نمونه A Cup Of Jo یکی از نمونه های عالی وبلاگ نویسی است. در درجه اول مادران را هدف قرار داده و آنها را با محتوایی که ممکن است مورد علاقه آنها باشد درگیر می کند. این یک وبلاگ واقعاً ساده و در عین حال مفید برای مادران است. ایده های ارسال بلاگ چیزی است که وبلاگ شما را از سایر وب سایت های وبلاگ نویسی مرتبط متمایز می کند.

سرمایه گذاری پول: هزینه کم سرمایه گذاری در زمان: پتانسیل بالا: موانع متوسط ​​ورود: طرفداران کم راه اندازی یک وبلاگ و پر کردن آن با محتوای جدید تا زمانی که بتوانید ثابت قدم باشید کار دشواری نیست. علاوه بر این ، هزینه های شروع کار کم و منحنی یادگیری پایین است. نکات منفی موفقیت شما به مارک هایی که با آنها تعامل دارید ، کیفیت محتوای تولید شده و میزان استقبال آنها بستگی دارد.

وب سایت دایرکتوری پیاده سازی وب سایت دایرکتوری یکی از محبوب ترین مدل های تجاری است. یک وب سایت دایرکتوری اطلاعات تماس ارائه دهندگان خدمات برتر را در یک مکان متمرکز جمع آوری می کند. مشتریان بالقوه می توانند با استفاده از پارامترها و کلمات کلیدی مرتبط مانند محصول یا خدمات ، مکان ، رتبه بندی شرکت و غیره آن را جستجو کنند. ثبت شرکت شما در وب سایت دایرکتوری می تواند به میزان قابل توجهی دید محصولات / خدمات شما را برای مخاطبان مختلف که اطلاعات را از طریق اینترنت به عنوان مثال ، Spoke ، یک انجمن آنلاین ، به افراد کمک می کند تا تجار ، اخبار ، شرکت ها و موارد دیگر را بیابند و درباره آنها بحث و گفتگو کنند. به بازدیدکنندگان اجازه می دهد لیست وب را به افراد و مشاغل اضافه کنند.

21 فهرست وب که هنوز ارزشمند هستند

سرمایه گذاری پول: زمان متوسط ​​سرمایه گذاری: پتانسیل بالا: موانع متوسط ​​ورود: محبوبیت کم فهرست وب یک ابزار موثر برای کسب درآمد است و فرصت های بی پایان را برای تجارت شما ایجاد می کند. دایرکتوری بازاریابی وب سایت از رقابت کمتری برخوردار است و همچنین سودمند است. نکات منفی ممکن است ایجاد اعتماد به نفس مخاطبان خود در اعتبار وب سایت شما دشوار باشد و جمع آوری اطلاعات دقیق کمی گران باشد.

مرور وب سایت با مرور و بررسی محصولات / خدمات ، به مراکز مدل کسب و کار سایت ها در آن وب سایت ها مراجعه کنید تا به مخاطبان خود اجازه دهید تصمیم بگیرند که چه چیزی را به درستی بخرند. این وب سایت ها اطلاعات مفصلی در مورد محصولات / خدمات خاص و موافقان و مخالفان آنها را ارائه می دهند تا به آنها در شناسایی محصولاتی که برای آنها بهتر است کمک کنند. PCMag یکی از محبوب ترین سایت های بررسی به ویژه برای بررسی است. مربوط به مشتری است. این بیش از 300 دسته محصول را بررسی می کند و به خریدار کمک می کند تا آگاهانه تصمیم بگیرد. کاربران می توانند نوع یا محصول خاص یک شرکت را جستجو کنند ، به آنها این امکان را می دهد جستجوها و در نهایت تجربیات خود را اصلاح کنند.

سرمایه گذاری پول: هزینه متوسط ​​زمان سرمایه گذاری: متوسط ​​مقدار بالقوه: متوسط ​​موانع ورود: مشارکت کم شما می توانید از طریق تبلیغات PPC و پیوندهای وابسته و پیوندهای وابسته به راحتی درآمد کسب کنید. علاوه بر این ، می توانید از SEO برای بهبود رتبه سایت خود در موتور جستجو برای افزایش فروش و تبدیل بدون تلاش زیاد استفاده کنید. نکات منفی حفظ یکپارچگی وب سایت ها از نظر نادرست یا جعلی توسط رقبا یا بازدیدکنندگان غیر قابل اعتماد از سایت بررسی ها می توانند چالش برانگیز باشند.

سایت عضویت این نوع مدل تجارت بر ایجاد جامعه تمرکز دارد. سایت های عضویت یکی از ساده ترین راه هایی است که به طور خاص برای گروه های بزرگتر طراحی می شود. این توده ها به مردم خدمت می کنند و به اعضا اجازه می دهد تا اطلاعات ارزشمندی کسب کنند ، مجموعه مهارت های مختلف را بیاموزند و از تبلیغات و پیشنهادهای اختصاصی بهره مند شوند. یک مثال خوب برای یک سایت عضویت ، Fizzle است ، یک سایت عضویت شناخته شده با پرداخت هزینه عضویت. برای مشاغل کوچک و افرادی که می خواهند یک تجارت آنلاین موفق داشته باشند ارائه می شود. اعضا به وبینارها ، جلسات ، مربیگری گروهی زنده ، محتوای دوره برتر و موارد دیگر دسترسی دارند. همچنین دارای یک وبلاگ عمومی برای بازدیدکنندگان بالقوه است.

سرمایه گذاری پول: زمان متوسط ​​سرمایه گذاری: پتانسیل بالا: موانع ورود با ارزش بالا: محبوبیت کم سایت های عضویت گزینه بسیار جذابی هستند و می توانند با تعداد بسیار کمتری به شما کمک کنند تا درآمد منفعلانه ای کسب کنید. این می تواند یک جریان مداوم درآمد باشد و برای شروع این مدل کسب و کار به تجربه زیادی احتیاج ندارد. نکات منفی این مدل تجاری یک رویکرد طولانی مدت است و نیاز به تماس شخصی بین شما و تیم شما دارد.

بازارهای آنلاین تالارهایی هستند که خریداران و فروشندگان را در یک بستر منحصر به فرد بهم متصل می کنند. صاحبان بازار نیازی به ذخیره موجودی کالا ندارند اما به بازرگانان در تسهیل تجارت کمک می کنند. این به فروشندگان اجازه می دهد تا بر صلاحیت های اصلی خود تمرکز کرده و محصولات مربوطه را به مشتریان ارائه دهند. بازارهای آنلاین مکان های خوبی برای شروع کارآفرینان هستند - تولیدکنندگان لباس ، تولیدکنندگان لوازم آرایشی ، سازندگان جواهرات - زیرا این کار دردسر مرور و داشتن وب سایت را از بین می برد. به عنوان مثال ، آمازون یکی از برترین بازارهای آنلاین است. این یک بازیکن مسلط است که خریداران و فروشندگان را با ایجاد یک بستر متمرکز و تسهیل تجارت موفق متصل می کند.

سرمایه گذاری پول: هزینه زیاد سرمایه گذاری در زمان: پتانسیل بالا: موانع ورود با ارزش بالا: وکالت کم یکی از بارزترین مزایای مدل بازار آنلاین حاشیه بالاتر است. اگر به یک بازیکن مسلط تبدیل شوید ، می توانید از هر معامله درآمد قابل توجهی کسب کنید. این یک گزینه تجاری سودآور است ، به ویژه اگر در یک بخش خاص انحصار داشته باشید. منفی ها برای پرداخت هزینه های انباشته فناوری که منجر به تأمین کنندگان ، خریداران و کارمندان مناسب می شود ، به هزینه شروع قابل توجهی نیاز دارند. علاوه بر این ، ساخت یک پلت فرم و مارک قابل اعتماد که بازدید کنندگان می توانند بدون سو susp ظن به آن اعتماد کنند ، دشوارتر است.

پادکست پادکست مدل کسب و کار دیگری است که به ضبط مکالمات و بارگذاری آنها در سیستم عامل های معروف اشاره دارد که در آن افراد می توانند مکالمه مشترک شوند و به آنها گوش دهند. این خیابان رو به رشد برای محبوبیت و درآمد است و Ash Thorp مدیر پادکست در مورد تعادل کار و زندگی بحث می کند. این یک مثال عالی برای ایجاد پادکست است. این پادکست اساساً تعادل کار و خلاقیت شما را برجسته می کند. اپیزودهایی دارد که برای شنوندگان آموزشی و سرگرم کننده است.

سرمایه گذاری پول: زمان متوسط ​​سرمایه گذاری: پتانسیل بالا: موانع متوسط ​​ورود: محبوبیت کم ایجاد پادکست یک مدل تجاری مقرون به صرفه است که به تجهیزات گران قیمت احتیاج ندارد و به طور بالقوه به شما امکان می دهد مخاطبان بیشتری داشته باشید. علاوه بر این ، اگر به درستی استفاده شود ، یک رسانه عالی است که می تواند منبع درآمد خوبی برای شما باشد. نکات منفی برای اینکه بتوانید تجارت پادکست خود را با موفقیت انجام دهید ، پادکست با کیفیتی بسازید و آن را تبلیغ کنید تا به مخاطبان بسیار هدف برسد. حیاتی است. شما برای تولید و تبلیغ پادکست خود باید منابع کافی داشته باشید. علاوه بر این ، این یک روش زمان بر است.

SaaS "Software as a Service" اصطلاحی چتری است که شامل بسیاری از محصولات مانند نرم افزار CRM ، نرم افزار مدیریت پروژه ، نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل ، نرم افزار حسابداری و موارد دیگر است. به عنوان مثال ، به صورت پیام رسان ، یک برنامه گفتگوی زنده است که به مشاغل کمک می کند تا به مشتریان (بالقوه) خود برسند. این یک نمونه استثنایی از تأثیر یک محصول با ارزش SaaS است. او بستری را برای مخاطبان خاص فراهم کرد که دقیقاً همان کاری را انجام می دادند که آنها به آن نیاز داشتند.

سرمایه گذاری در پول: سرمایه گذاری بالا در زمان: پتانسیل بالا: موانع بالای ورود: طرفداران کم شما می توانید درآمد کسب کنید زیرا محصولات SaaS بسیار مورد تقاضا هستند. این مدل تجاری کاملاً مقیاس پذیر و مقیاس پذیر است. ضمن ایجاد جریان درآمد بالاتر ، به راحتی می توانید مشتری خود را ایجاد کنید. منفی است ، شما قطعاً نیاز به صرف وقت ، تلاش و هزینه زیادی دارید. همچنین برای شروع کار به مهارت و تجربه فنی بالایی نیاز دارید. علاوه بر این ، هزینه های نگهداری این مدل تجاری زیاد است ، به علاوه شما برای انجام عملیات موفق به یک تیم اختصاصی نیاز دارید.

خدمات تولید شده این مدل تجاری بر راه حل های خارج از قفسه تمرکز دارد. این به رشد و شکوفایی خود ادامه می دهد ، خواه مستقیماً درگیر آن باشید یا نه. علاوه بر این ، نوع خاصی از مشتری و مشتری را هدف قرار می دهد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 560
  • بازدید کلی : 3,309